Inloggen lukt niet, wat is er aan de hand?
- Controleer of de hulpvrager op de goede website zit. We krijgen veel telefoontjes van mensen die via de website van Kredietbank Nederland (een partner van ons) op onze inlogpagina terecht komen. Dit komt omdat er een knop naar onze inlogpagina staat op hun homepage. Zie rechts bovenin op hun website. Deze mensen zijn vaak op zoek naar iets anders en hebben daar de andere inlog voor nodig, namelijk “Mijn Bankgemak”. Vraag door hoe de klant op onze inlogpagina is gekomen en, als het onduidelijk is, of de persoon klant is bij de Kredietbank Nederland. Als dat zo is, kan je hem/haar doorverwijzen naar Mijn Bankgemak.
- Als het wel een hulpvrager is van onze gebruikers is het belangrijk welke melding hij krijgt. In de meeste gevallen komt dit doordat het nummer onbekend/onjuist is. Op de pagina ziet de hulpvrager de melding “Telefoonnummer niet gevonden”. Als de hulpvrager er zeker van is dat hij zijn nummer goed heeft ingetoetst is de kans groot dat de hulpverlener een verkeerd nummer heeft genoteerd in het dossier. De hulpvrager moet contact opnemen met zijn hulpverlener om dit te controleren. Die kan het nummer aanpassen in het dossier. Daarna en kan de hulpvrager alsnog inloggen.
- In een zeer zeldzaam geval kan het zijn dat het nummer wel klopt, maar dat de SMS-code niet aan komt. Dat is er een tijdelijke storing in het mobiele netwerk. Dit komt eigenlijk nooit voor, maar is niet 100% uit te sluiten. Je kan aanraden om het over 1 uur nogmaals te proberen.
Laatste nieuws