Rechtbankformulieren

Met deze functie kan je snel de rechtbankformulieren in orde maken ter afronding van de intakefase. Je stelt je standaardteksten 1x in. De klantgegevens worden automatisch ingevuld met informatie uit MijnOverheid dus je werkt met officiële informatie. Je kan de formulieren downloaden of digitaal laten ondertekenen.

Hieronder volgt het stappenplan van deze functie.

Stap 1: Log in (als administrator), ga naar je account instellingen en selecteer formulieren.

rechtbankformlulieren

Stap 2: Selecteer ‘laat formulieren zien’. Vanaf dat moment komen de formulieren in beeld bij dossiers waarin je bewindvoering als type hulpvraag selecteert.

rechtbankformlulieren-2

Stap 3: Stel vervolgens per formulier je standaard informatie in. Dat bespaart je tijd per klant! Kijk bv. naar standaard teksten voor het plan van aanpak. Met deze stap zijn je account instellingen klaar.

Let op: als je de informatie heb ingevuld of aangepast druk onderaan op opslaan! 

rechtbankformlulieren-3

Stap 4: De formulieren zijn nu zichtbaar in het dossier en worden gevuld met de informatie die met MijnOverheid is opgehaald.

rechtbankformlulieren-4

Stap 5: Jij kan de formulieren naar wens verder aanvullen, downloaden en printen.

Let op: als je de informatie heb ingevuld of aangepast druk onderaan op opslaan! 

rechtbankformlulieren-5

Stap 6: De klant ziet de formulieren ook staan, kan deze doorlezen en eventueel digitaal ondertekenen.

rechtbankformlulieren-6
rechtbankformlulieren-7

Stap 7: Stuur de spullen per post of digitaal naar de rechtbank

Vraag? Bel 085 - 06 06 876 of stuur ons een bericht.