Scherm delen & ondersteunen op afstand

Met deze functie kan jouw klant zijn/haar scherm delen, zodat jij op afstand kan meekijken in het proces en gericht ondersteuning bieden. Zo kan je de klant helpen bij het ophalen van informatie met DigiD en bij zijn bank, zonder dat je inzage krijgt in wachtwoorden e.d. Zo maak je het je klant makkelijk en weet je zeker dat je snel direct de belangrijkste informatie binnen hebt.

Deze functie is ideaal voor een intake op afstand. Zo kan je hem proactief inzetten en om bij een telefonische afspraak met je klant gelijk de intake te doorlopen.

Hieronder volgt het stappenplan van deze functie, inclusief de belangrijkste scherm voor jou en jouw klant.

Stap 1: je logt in op het betreffende dossier van je klant en opent scherm delen.

screen-sharing-12

En: er opent zich een 2e tabblad waarop je zo dadelijk kan meekijken.

screen-sharing-6

Stap 2: je legt telefonisch contact met de klant en begeleidt hem/haar bij het inloggen

Stap 3: klant logt in en selecteert onderin de functie ‘scherm delen’

screen-sharing

Stap 4: Er opent zich een 2e tabblad ‘scherm delen’. Hier kiest klant de groene knop scherm delen.

screen-sharing2

Stap 5: Klant ziet pop-up. Hier selecteert de klant ‘Volledig scherm’ en daarna ‘delen’.

screen-sharing-7

Stap 6: De klant ziet de status veranderen naar ‘scherm delen actief’ en gaat terug naar 1e tabblad ‘MijnIntake’.

screen-sharing-9

En: jij ziet aan jouw kant het scherm van de klant verschijnen. Je hebt verbinding!

screen-sharing-10

Stap 7: Als de klant de sessie wil beëindigen kan hij/zij op het 2e tabblad (Scherm delen) het scherm delen stoppen. Dit kan ook door het tabblad te sluiten.

Vraag? Bel 085 - 06 06 876 of stuur ons een bericht.