Mijn Budlr

“Wat een mooi alternatief voor de beheerrekening.

Het bespaart me veel tijd en ik werk tegelijk

aan de zelfredzaamheid van mijn client.”

Mijn Budlr is de slimme beheeraccount voor jouw cliënt

Wat is Mijn Budlr?

We zien veel ontevredenheid over de dienstverlening van de grote banken bij het ondersteunen van beheerrekeningen. Bovendien zijn de functies van die producten beperkt. Mijn Budlr is een beter alternatief. Mijn Budlr biedt:

  • Dezelfde functies als een beheerrekening
  • Gratis leefgeldrekening
  • Uitgebreid dashboard per client
  • Binnen 10 dagen van start
  • Vaste lasten service

Voor wie is Mijn Budlr?

Mijn Budlr is ontwikkeld voor financieel zorgverleners die mensen willen helpen grip te houden op hun inkomsten en uitgaven. Daarnaast is het ontwikkeld om clienten te helpen met zelfredzaamheid. De meeste voorkomende gebruikers zijn:

  • Bewindvoerders
  • Budgetbeheerders
  • Schuldhulpverleners

Werken aan zelfredzaamheid

Mijn Budlr biedt je de mogelijkheid om vanaf dag 1 te werken aan zelfredzaamheid, voor de tijd dat de client na het hulptraject weer op eigen benen moet staan.

Binnen Mijn Budlr richt je zelf de beheeraccount in en kan je daarnaast zelf het leefgeld inregelen. Hiermee heeft u goed inzicht in iemand bestedigingspatroon en kan je tijdens het hulptraject hier over in gesprek met je client. Afhankelijk van de fase van het hulptraject kan je jouw client meer bewegingsruimte geven.

Vaste lasten service

Met Mijn Budlr regel je makkelijk de uitgaven, maar we gaan nog een stap verder. Mijn Budlr kijkt automatisch mee met de vaste uitgaven, zoals energie, verzekeringen en internet. Dit levert diverse voordelen op:

  • Je cliënt betaalt niet onnodig te veel voor zijn vaste lasten.
  • De contractinformatie staat in één omgeving
  • Je kan via MijnBudlr terecht voor eventuele vragen of ondersteuning

Wat kost Mijn Budlr?

Je kan kiezen uit 2 Mijn Budlr producten. Een Mijn Budlr Plus account is goedkoper voor de client, omdat we daar een vaste lasten service bieden. Bij die service helpen we jouw client de kosten voor de vaste lasten laag te houden. Dit doen we door met vaste lasten partners elk jaar een check te doen. Voor de overstap of een verlenging krijgen we een vergoeding. Die vergoeding gebruiken we om de kosten voor dat abonnement lager te houden. Kortom, een win-win-win situatie.

Meest gestelde vragen

  • Met welke bank werken jullie samen?
  • Is het geld van mijn client gewaarborgd?
  • Krijgt mijn client een eigen bankpas?
  • Waar vind ik de algemene voorwaarden?
  • Etc.

Vraag? Bel 085 - 06 06 876 of stuur ons een bericht.