Met Mijn-Intake wordt uw intakeproces meetbaar en volgbaar

Als uw klant zich via één van uw communicatiekanalen meldt voor financiële hulp wilt u die klant direct in beeld hebben en houden. Bovendien wilt u weten hoeveel van die klanten ook daadwerkelijk doorstromen naar een zorgtraject. Zo ziet u namelijk hoe effectief uw intakeproces is. Mijn Intake van Budlr helpt u uw intakeproces meetbaar en volgbaar te maken. Het intakeproces wordt via diverse tools makkelijk gemaakt voor zowel de klant als de hulpverlener.

Elke professional zijn eigen dashboard

Vanaf het eerste moment heeft u uw (potentiële) cliënt in beeld. Vanaf dat moment kan u de voortgang monitoren en, waar nodig, proactief contact zoeken met de klant en ondersteunen bij het afronden van de intake. Zo zorgt u ervoor de cliënten niet uitvallen tijdens het intakeproces en u zoveel mogelijk klanten helpt met een goede start.

Uw cliënt wordt on-line begeleidt en ontzorgt met handige tools

U wilt de papieren administratie voor uw cliënt beperken en duidelijk maken welke informatie u nodig hebt. Via MijnIntake begeleidt u de klant bij het maken van zijn eigen dossier. U biedt een duidelijk stappenplan en diverse tools om de aanmelding sneller en makkelijker uit te voeren. Zo kan de klant o.a. via DigiD de belangrijkste persoonsgegevens uploaden en hoeft hij enkel zijn bankmutaties te uploaden i.p.v. een financieel overzicht in te vullen. Onze technologie vertaalt die mutaties namelijk automatisch naar inkomsten- en uitgaven categorieën.

U bouwt aan een compleet intake-dossier, zodat elke intake eindigt met een duidelijk(e) conclusie en advies.

Elke cliënt die zich meld verdient een diagnose en een gedegen advies met betrekking tot de vervolgactie. Zodra de klant zijn gegevens instuurt, ontvangt u direct bericht. U kan het dossier beoordelen en waar nodig de klant helpen met het aanvullen van zijn dossier. Met MijnIntake bouwt u op die manier samen met de cliënt gemakkelijk een compleet dossier. Zo komt u gezamenlijk tot de juiste conclusies voor de huidige situatie en de benodigde vervolgstappen. Bovendien kan u de informatie uit het Mijn Intake dossier uploaden naar uw klantbeheer systeem. Dit bespaart veel tijd en voorkomt fouten.

Waarom Mijn Intake?

Klant sneller in beeld

Nieuwe meldingen zijn direct in beeld

Intake meetbaar en volgbaar

U heeft inzicht in het aantal aanmeldingen en de uitval

Minder kosten, meer doen

U houdt tijd over voor klant-specifieke hulpvragen

Sneller stress verminderen

Hoe sneller het advies, hoe sneller de stress vermindert.

Vraag? Bel 085 - 06 06 876 of stuur ons een bericht.