Wat kan het platform?

Ons platform biedt een unieke combinatie van functies en is direct klaar voor gebruik. Waar nodig, kan het platform worden afgestemd op de werkprocessen en wensen van uw organisatie. Hieronder staan enkele belangrijkste functies van ons platform die uw intakeproces beter en efficiënter maakt. Wilt u de functies werkend zien? Neem dan direct contact op.

Samenwerken in één dossier

Waar een intakeproces nu vaak een papieren aangelegenheid is, biedt Budlr een volledig on-line proces. U biedt de hulpvrager een persoonlijk dossier, waarin hij samenwerkt met de hulpverlener totdat het dossier gereed is. Het dossier is op elk moment en plaats toegankelijk. Zo houdt de hulpvrager altijd regie op zijn gegevens.

Informatie ophalen met DigiD

De hulpvrager kan met DigiD binnen zijn beveiligde dossier informatie binnenhalen vanuit o.a. MijnOverheid en MijnBelastingdienst. Hiermee bespaart de hulpvrager enorm veel tijd en beschikt de hulpverlener over zeer veel betrouwbare informatie.

Snel overzicht inkomsten & uitgaven

Hulpvragers hebben vaak moeite een compleet overzicht te maken van hun inkomsten en uitgaven. Deze mensen hebben niet voor niets financiële zorgen, toch? Binnen ons platform haalt de hulpvrager binnen zijn beveiligde omgeving heel makkelijk alle mutaties binnen van zijn betaalrekeningen. Het platform analyseert alle bankmutaties (18 maanden historie) en ordent deze in een maandbudget. De hulpverlener kan samen met de hulpvrager het maandbudget bekijken en bewerken. Dit zeer complete overzicht geeft veel inzicht in de status van iemands budget en bovendien achterliggende informatie over mogelijke schuldeisers.

Documentatie op één plek

De hulpvrager kan in zijn dossier de benodigde documentatie uploaden. De hulpverlener kan de benodigde documentatie makkelijk instellen vanuit zijn account, zodat de hulpvrager precies weet wat hij moet aanleveren.

Overdracht van dossier

Deze functies is met name interessant voor gemeenten waar de 1e lijns zorg door maatschappelijke organisaties wordt verzorgd. Door gezamenlijk op ons platform te werken kan de maatschappelijke organisatie de eerste scan doen. Indien er sprake is van een problematische situatie kan de inwoner toestemming geven om het dossier over te dragen naar de schuldhulpverlener. Zo hoeft hij geen dubbel werk te doen en verloopt de overdracht tussen alle partners soepel en prettig.

Formulieren automatisch invullen en ondertekenen

Het is mogelijk om formulieren zoals beschikkingen of een plan van aanpak in te vullen, te delen en te ondertekenen via ons platform. Het invullen gaat grotendeels automatisch, doordat wij de velden waar mogelijk inlezen. Dit bespaart veel tijd. Zo ondersteunt het platform van start tot finish.

Downloaden adviesrapport

Als het on-line intakedossier is gevuld kan de hulpverlener op elk moment een adviesrapport downloaden. Dit rapport biedt ruimte voor nog meer persoonlijke toelichting van de hulpverlener. Dit rapport wordt bijvoorbeeld gebruikt voor preventief budgetadvies aan inwoners. De hulpverlener laat iets tastbaar achter voor de inwoner het dient als vertrekpunt voor een vervolgafspraak.

API-koppeling CRM systemen

Met ons platform vervullen wij een rol binnen de keten van financiële zorg. Onze rol focust zich op het snel, makkelijk en veilig opstarten van financiële zorg. Onderdeel van die visie is dat wij samenwerken met de andere schakels binnen de keten. Zo koppelen wij met systemen voor vroegsignalering (zoals Inforing/RIS) en met o.a. CRM-systemen voor schuldhulp, budgetbeheer en bewind. Op die manier kan u de dossiers die zijn opgesteld binnen ons platform makkelijk overzetten naar een opvolgend systeem.

Screen sharing

Budlr ziet dat er niet altijd fysieke ondersteuning mogelijk is, terwijl de hulpvrager dit wel nodig heeft bij het in- en aanvullen van zijn dossier. Daarom hebben wij een oplossing gebouwd, waarmee de hulpverlener de hulpvrager op afstand kan ondersteunen. Vanuit de veilige omgeving kan de hulpvrager assistentie vragen en de hulpverlener toestemming geven om mee te kijken op zijn scherm. Op die manier kan de hulpvrager gericht instructies geven, zodat de vraag snel is opgelost. Deze oplossing is geïntegreerd binnen het platform, zodat u geen apart ‘screen sharing’ oplossing meer nodig heeft. Makkelijk én veilig.

Vraag? Bel 085 - 06 06 876 of stuur ons een bericht.