Wat zeggen onze klanten?
“De inzet van MijnIntake draagt op een diverse onderdelen bij. Samen met de inwoner brengen we met behulp van MijnIntake snel de situatie in kaart en kunnen we sneller het hulptraject opstarten. De belasting voor de inwoner neemt enorm af. We zetten MijnIntake ook in voor de jaarlijkse hercontroles van schuldendossiers. Deze controles zijn elk jaar een flinke administratieve last voor inwoners, waarbij ze een volledige update van hun situatie moeten aanleveren. Met MijnIntake wordt dit proces beter en sneller.”
Peter de Winter – Kredietbank Nederland
“Het is onze overtuiging dan het combineren van persoonlijke data in de zeer nabije toekomst een steeds belangrijkere rol binnen de financiële zorgverlening in gaat nemen. De data, bijvoorbeeld uit de bankadministratie, is immers betrouwbare data. MijnIntake is een bijzonder waardevolle aanvulling omdat het programma de bewindvoerder gestructureerd en stapsgewijs door het intakeproces leidt en nog veel belangrijker, door de unieke manier van cruciale informatie ophalen via PSDS2 en Digid bijzonder waardevolle informatie aan het intakedossier toevoegt. Ook vanuit de toezichthouder de Rechtspraak zoekt men naar verbetering en betrouwbare data om de kwaliteit van een bewindvoerder te kunnen meten. MijnIntake kan daar zeker een bijdrage aan leveren.”
Arie Verkerk – Horus
“Door de verschillende informatiebronnen heb je een compleet beeld. Zo zijn wij gestuit op een huwelijk (voor de Nederlandse wet nog niet gescheiden) dat niet opgegeven was. Zo vang je direct eventuele verrassingen op. Door de koppeling met Onview importeer je een compleet dossier. Zowel de cliënten als wijzelf ervaren Mijn Intake en de samenwerking met het team van Budlr als zeer prettig en positief.”
Jolanda Cok – Ornithos Bewind
“De tijdsbesparing met MijnIntake is enorm. Het grote voordeel is dat ik heel voorbereid bij iemand thuis kom. Ik hoef niet eerst langs te gaan om alle informatie te verzamelen, dat kan met MijnIntake vooraf in een digitale omgeving. Persoonlijk begeleiders hoeven alleen nog maar te ondersteunen bij het verzamelproces. Ik heb MijnIntake al onder de aandacht gebracht bij het wijkteam in Amersfoort. Ik denk dat de behoefte ook daar heel groot is om in korte tijd iemands financiële situatie in kaart te kunnen brengen.”